Service är kommunikation

PG Wettsjö är en av Sveriges mest erfarne föreläsare inom ämnena kommunikation, försäljning och kundservice. Att hans teorier fungerar i praktiken, bevisar inte minst att hans utbildningsföretag EQP erhöll Dagens Industris gasellpris år 2007.

I föreläsningen SERVICE ÄR KOMMUNIKATION visar PG på sambandet mellan service och kommunikation. Vad är konsekvenserna av dålig service? Vad är bra service? Hur agerar en bra lyssnare? På vilket sätt påverkas vi av vår omgivning och våra vanor? PG svarar på dessa och flera andra frågor samtidigt som han ger verktyg och förklarar sammanhangen.

Provlyssna föreläsningen

INSIKT is an app where we have gathered the leading lecturers in business, leadership, communication and much more. Here you will find lecturers such as Ami Hemviken, Henrik Fexeus, Annika Malmberg and many more. Below you can explore the content and also listen to a sample. Listen and enjoy.

Tips på hur du följer upp för bästa resultat

Ladda ner PDF >