Är du vår nya Client Partner?

Om Mindit

Vi startade Mindit för att utmana oss själva och utbildningsbranschen. Vi finns till för individer, team & organisationer som vill framåt och göra bestående skillnad som märks & känns.

Young spirit and senior mind. Vi är teamet med målet att utveckla utbildningsbranschen.

Mindit är ett företag under snabb tillväxt och en stor anledning till vår framgång är vårt team med härliga och drivna personer. Vi är en organisation som sätter människorna i första rummet. Det gäller både våra kunder och medarbetare. Redan från början har målsättningen varit att skapa en arbetsplats där människor trivs, utvecklas och vill stanna. 

Vill du också vara med och bidra till vår vision?
Välkommen med din ansökan.

Client Partner till Mindit –
Bli en nyckelspelare i våra kunders tillväxtresa!

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Mindit är ett av Sveriges snabbast växande utbildningsföretag. Vi hjälper ledare, säljare och team att skapa bestående förändring – och våra kunder att nå sina tillväxtmål. Nu söker vi en Client Partner som vill vara med och göra skillnad, både för våra kunder och Mindits fortsatta tillväxt.
Det här är en möjlighet för dig som har erfarenhet av B2B-försäljning och som drivs av att bygga starka affärsrelationer med verklig effekt.

Om rollen
Som Client Partner får du en central roll i Mindits tillväxtresa. Du arbetar nära vd:ar, försäljningschefer och andra beslutsfattare inom några av Sveriges mest ambitiösa bolag. Ditt uppdrag: att förstå deras utmaningar och hjälpa dem att lyckas – genom att paketera och sälja skräddarsydda utbildningsinsatser för individer, team och hela organisationer.
Du har 7–12 kundmöten per vecka och arbetar enligt vår beprövade metodik, Mindit Way of Working, med tydlig struktur och hög kvalitet i varje steg.

Dina huvudsakliga uppgifter:
– Genomföra förbokade nykundsmöten, följa upp befintliga kunder & skapa långsiktiga affärsrelationer.
– Skapa och presentera offerter som möter kundens affärsmål.
– Förhandla avtal och leda uppstartsmöten tillsammans med våra konsulter.
– Delta i sambesök, affärsutvecklingsmöten och teamaktiviteter.
– Dokumentera och följa upp i vårt CRM-system.

Personprofil
För att lyckas hos Mindit tror vi att du har lätt för att skapa förtroende – särskilt i samtal med beslutsfattare. Du är prestigelös, nyfiken och öppen för att arbeta enligt ”Mindit Way of Working”. Dessutom drivs du av en genuin vilja att göra skillnad – både för människor och företag – och hjälper dem att nå sin fulla potential.

Vi ser även att du:
– Har erfarenhet av B2B-tjänsteförsäljning.
– Kommunicerar tydligt, engagerat och professionellt – både muntligt och skriftligt.
– Trygg i att våga utmana auktoriteter för att skapa insikt på ett affärsmässigt och ödmjukt sätt.
– Har god struktur, affärsförståelse och stark slutledningsförmåga.
– Är van att arbeta i CRM och Office 365.
– Har ett intresse för ledarskap, tillväxt och lärande.

Vad du får hos oss:
– En avgörande roll i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner.
– Möjligheten att arbeta med några av Sveriges mest framstående företag.
– Frihet att styra din egen tid inom tydliga ramar.
– Ett team av erfarna, hjälpsamma och prestigelösa kollegor.
– En miljö där du får möjlighet att fortsätta utvecklas.
– Stabil fast lön, attraktivt bonusprogram, friskvårdsförmåner och utbildningspeng.

Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Placering: Stockholm, Drottninggatan.

Vill du vara med och skapa verklig effekt för våra kunder – och ta din egen utveckling till nästa nivå?

Ansökt då redan idag, urval och intervjuer sker löpande.

Vid frågor, kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på 073-353 75 14 eller Oscar.Backman@performiq.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Medarbetare om mindit

Varför började jag? Via min vänkrets hörde jag talas om Mindit. Jag gick in och läste på hemsidan och kände att: “Wow, här ska jag jobba”. Jag gillade drivet, samtidigt som de kändes empatiska och generösa. Inställningen var affärsmässig och det kändes som att de verkligen hade förstått något mer än det vanliga!

Varför stannar jag? Nu när jag har varit här över fem år uppskattar jag inte minst den familjära och tillåtande företagskulturen. Här finns ett utomordentligt driv och jag utvecklas ständigt av nya utmaningar!

camilla O

Camilla Mattsson

Vi tror att vägen till ett framgångsrikt företag går genom att vara en fantastisk arbetsgivare.

Vi vill att våra medarbetare ska trivas som aldrig förr och stanna länge hos oss. Därför strävar vi mot att vara en modern arbetsplats där alla kan utvecklas och ha roligt på jobbet. Tillsammans med passionerade kollegor skapar vi ett gemensamt driv och engagemang som utvecklar företaget och vår affär.

Vi tar modiga och genomtänkta beslut att hela tiden utvecklas som företag och arbetsplats. Du kommer märka av att vi är en snabbrörlig organisation med högt tempo, där alla får vara med och bidra och göra sin röst hörd.

Vi kan erbjuda ett generöst förmånspaket för våra anställda med bland annat friskvårdsbidrag, utvecklingsstöd, bonuspaket, tjänstepension och förskottssemester.

Pelle Börjesson

Pelle O