hemsida team 1

Är du vår nya Client Partner?

Ta chansen att bli en del av kanske Sveriges vassaste säljteam!

Har du motivation och engagemang att bli en av Sveriges bästa säljare? Bli en del av en professionell säljorganisation med högt driv och tempo. Vårt uppdrag är att coacha och utveckla säljare och säljorganisationer; här har du möjlighet att utveckla dina kompetenser inom försäljning till nya nivåer!

Ansök direkt »

Vår vision

Vår vision är att utmana utbildningsbranschen med våra kunders bästa för ögonen. Vi tänker STORT och tror på inställningen att bli lite bättre varje dag. Det är vårt sätt att göra världen bättre. Organisation för organisation, människa för människa. 

Mål och huvudansvar 

Som Client Partner har du en viktig roll i ett av Sveriges snabbast växande utbildningsbolag. I den här befattningen är du en del av ett erfaret och mycket kompetent team, som ansvarar för att nå Mindits uppsatta försäljningsmål. I rollen kommer du ha kvalificerade och värdeskapande kundmöten med VD och försäljningschefer, på många av Sveriges stora och medelstora företag. Uppdraget är att sälja in skräddarsydda utvecklingsinsatser med fokus på försäljning. Vi vänder oss till individer, team & organisationer som har ambitioner och vill framåt. Vi strävar alltid efter att göra bestående skillnad som märks & känns. 

Ansvarsområden 

Som Client Partner ansvarar du bland annat för att nedan arbetsuppgifter utförs i enlighet med uppsatta mål och vår dokumenterade säljprocess Way of Selling: 

  • Nykundsmöten och driva säljprocessen från ax till limpa
  • Vidareutveckla affärer med befintliga kunder 
  • Skapa utvecklingsförslag för kund
  • Skriva professionella offerter 
  • Samordna kundsinatser med utbildare
  • CRM-dokumentering 
  • Sambesök med kollegor
  • Förhandla avtal 
  • Uppstartsmöten med kund inför nya utbildningsinsatser 
  • Utvärderingsmöten med kund efter genomförda insatser

Och du behöver inte älska att boka dina nykundsmöten. Vi gör det åt dig.

Du som person

Vi tror att du som person gillar tempo, har ett gott allmänt driv och kan jobba självständigt, med ett tydligt säljfokus. Du bör ha med dig en god affärs- & organisationsförståelse, som du kan utveckla vidare. Vi tror att du har jobbat framgångsrikt med tjänsteförsäljning under minst ett antal år.

MEDARBETARE OM MINDIT

Camilla Mattsson
Camilla square 01 1

Varför började jag? Via min vänkrets hörde jag talas om Mindit. Jag gick in och läste på hemsidan och kände att “wow, här ska jag jobba” . Jag gillade drivet, samtidigt som de kändes empatiska och generösa. Inställningen var affärsmässig och det kändes som att de verkligen hade förstått något mer än det vanliga!

Varför stannar jag? Nu när jag har varit här över fem år uppskattar jag inte minst den familjära och tillåtande företagskulturen. Här finns ett utomordentligt driv och jag utvecklas ständigt av nya utmaningar!

MEDARBETARE OM MINDIT

Pelle Börjesson
Pelle 01 square V01

Varför började jag? ….

Varför stannar jag?

MEDARBETARE OM MINDIT

Josephine Bjerkeryd
Josephine 03 square

Varför började jag? Jag började på Mindit för att få jobba med något som verkligen gör skillnad.

Varför stannar jag? Jag stannar för att det är en väldigt fin företagskultur som ibland nästan känns som en andra familj. Högt tempo, driv men framför allt inkluderande och förstående. För mig är dessa bara en rad av anledningarna till att jag stannar kvar.

Information

Befattning: Client Partner
Placering: Stockholm
Omfattning: Heltid
Varaktighet: Tillsvidare
Närmsta chef: Försäljningschef

Nyckelkompetenser 

Som Client Partner förväntas du besitta följande kompetenser: 

  • Gedigen erfarenhet från B2B tjänsteförsäljning
  • Erfarenhet att kommunicera på ett relevant sätt med chefer på ”C-Level” nivå
  • Kunna uttrycka dig professionellt både verbalt och skriftligt
  • Stark förmåga att lyssna, summera och fånga essensen i en affärsdialog
  • En förståelse för säljorganisationer; roller, rapporteringsvägar och arbetssätt
  • Vana att arbeta i CRM system
  • En logisk slutledningsförmåga

Medarbetarerbjudande

Vi tror att vägen till ett framgångsrikt företag går genom att vara en fantastisk arbetsgivare.

Vi vill att våra medarbetare ska trivas som aldrig förr och stanna länge hos oss. Därför strävar vi mot att vara en moden arbetsplats där alla kan utvecklas och ha roligt på jobbet. Tillsammans med passionerade kollegor skapar vi ett gemensamt driv och engagemang som utvecklar företaget och vår affär.

Vi tar modiga och genomtänkta beslut att hela tiden utvecklas som företag och arbetsplats. Du kommer märka av att vi är en snabbrörlig organisation med högt tempo, där alla får vara med och bidra och göra sin röst hörd.

Vi kan erbjuda ett generöst förmånspaket för våra anställda med bland annat friskvårdsbidrag, utvecklingsstöd, bonuspaket, tjänstepension och förskottssemester.

Intresserad? Kontakta mig!

Maila mig med personligt brev och bifoga CV.

Pelle Borjesson Head of sales
Kontaktperson: Pelle Börjesson
Rulla till toppen