Kjell-Åke Fyrgård är föreläsare, utbildare och författare med en gedigen meritlista från näringslivet. Med ett brinnande engagemang förmedlar han sin passion för professionella relationer med interna som externa kunder. Gillar kunden dig? Vad skulle det innebära om kunden gillade dig mer än konkurrenterna? Hur tänker kunden? I föreläsningen GILLAR KUNDEN DIG? tar Kjell-Åke dig till kärnan i kundrelationen, det som verkligen gör skillnad. Han tar upp kritiska framgångsfaktorer som strategi, inställning, uthållighet, ledarskap, prioriteringar och ansvar, men främst hur en öppen och transparent dialog skapar ett förtroende hos din motpart, som du inte kan få på annat sätt. Han utmanar våra invanda beteenden och inspirerar till modet att våga backa och låta vår motpart ta störst plats. Oavsett om du har externa eller interna kunder kommer du få möjligheten att utveckla förmågan att nå fram på ett sätt som du aldrig tidigare fått uppleva. Är du beredd på nästa nivå där dina relationer får större betydelse och dina resultat får blomma ut till något helt nytt?