Artiklar och nyheter
Förhandlingsteknik
Förhandlingsteknik Konsten att nå ömsesidiga och förhoppningsvis långsiktiga affärer Förhandlingar är en naturlig del av…
PE Accounting imponerar med sin starka vilja till ständig förbättring
Intervju med Erik Skoting, Försäljningschef på PE Accounting Med ett tydligt tillvägagångssätt inom sälj, och…
Bli en mästare på avslut
Bli en mästare på avslut Är teamets förmåga att gå på avslut viktigare än någonsin?…
Nybergs Bil lyckas skapa en service som sticker ut i mängden
Intervju med Robert Bloom, VD på Nybergs Bil Ab Känslor och upplevelser blir Nybergs strategi…
Är relationsförsäljningen död?
Är relationsförsäljningen död? I en värld präglad av teknologiska framsteg och digitalisering, där automatisering och…
Fazers strategi fungerar som en kompass som visar vart de vill ta företaget
Intervju med Joakim Theorén, Commercial Director på Fazer Fazers strategi fungerar som en kompass som…
Fasta steg i säljprocessen ska hjälpa PayEx bygga starka kundrelationer
Fasta steg i säljprocessen ska hjälpa PayEx bygga starka kundrelationer. Intervju med säljledningen på PayEx,…
Hur du ger och tar emot Feedback
Vad är Feedback? I grunden betyder feedback återkoppling och är vårt samlingsnamn på personlig kritik…
Icke-säljande medarbetare utvecklade självförtroende att jobba med nykundsbearbetning
Icke-säljande medarbetare utvecklade självförtroende att jobba med nykundsbearbetning Intervju med Niklas Jullesson, Affärsutvecklingschef på Inpeople…
Grunderna i Feedbacktrappan
Grunderna i Feedbacktrappan Hört talas om Feedbacktrappan? Så använder du den för framgångsrik återkoppling De…
Kompetensutveckling gav befintliga säljare en chans att komma in i nya hjulspår
Kompetensutveckling gav befintliga säljare en chans att komma in i nya hjulspår Intervju med Fredrik…
Är du vår nya Client Partner?
Är du vår nya Client Partner? Ta chansen att bli en del av kanske Sveriges…