Artiklar och Nyheter
Artiklar
Intervju med Joakim Theorén, Commercial Director på Fazer Fazers strategi fungerar som en kompass som visar vart de vill ta företaget. Under de senaste 5...
Intervju med Peter Olsson, Försäljningschef på Haugen-Gruppen I en tid av utmaningar lyckas Haugen-Gruppen identifiera nyckelkomponenten för framgång. Genom att kontinuerligt investera i träning och...
Intervju med Erik Skoting, Försäljningschef på PE Accounting Med ett tydligt tillvägagångssätt inom sälj, och sin förmåga att hålla säljteamet motiverat, lyckas PE Accounting fortsätta...
Konsten att nå ömsesidiga och förhoppningsvis långsiktiga affärer Förhandlingar är en naturlig del av både affärsvärlden och vardagslivet. Oavsett om det handlar om att nå...
Intervju med Robert Bloom, VD på Nybergs Bil Ab Känslor och upplevelser blir Nybergs strategi mot prisbaserad konkurrens. Nybergs Bil ville strukturera upp säljarbetet, genom...
Är teamets förmåga att gå på avslut viktigare än någonsin? Ja, det är sant att avslutstekniker blir viktigare i en tuffare konjunktur. När ekonomin går...
Kundcase
Teamet har fått en förståelse för att säljarbetet inte bara handlar om teknik Försäljningen på Nolek har gått bra senaste åren, men utmaningen med det...
Stort grattis till Martin Ene, försäljningschef på Konsultia, som blir månadens säljledare med Mindit i juni! Säljare behövde hitta ny gemensam linje Konsultia gick från...
Säljorganisationen fick gediget stöd att accelerera försäljningen Man kan tro att det krävs underverk för att göra en sådan resa som ESBE har gjort, men...
Nya säljhandboken har blivit något säljorganisationen kan falla tillbaka på Intervju med Patrik Stockelid, Försäljningsdirektör på Estrella Estrella har ökat i såväl omsättning som resultat...